۱۳۹۰ خرداد ۲۲, یکشنبه

قطع اینترنت در 23 خرداد به دلیل نصب تجهیزات ؟!

امروز یه اس ام اس از طرف شرکت خدمات اینترنتی شاتل که مشترک اینترنت پر سرعت این شرکت هستم دریافت کردم که میگه :

 "مشترک گرامی در تاریخ 90/03/23 به دلیل تغییر تجهیزات اینترنت شما در مرکز مخابرات ... به مدت 48 ساعت قطعی دارد "
شما باور می کنید ؟ فقط اینو نوشتم که بهشون بگم خر خودتونید و حتما یه لینک از این پست براشون می فرستم . دوستان کس دیگه ای هم از این اس ام اس ها دریافت کرده یا فقط شاتل جلوی حکومت سر خم کرده و می خواد کاربراش رو خر کنه ؟

۱ نظر: