امروز یه اس ام اس از طرف شرکت خدمات اینترنتی شاتل که مشترک اینترنت پر سرعت این شرکت هستم دریافت کردم که میگه :
"مشترک گرامی در تاریخ 90/03/23 به دلیل تغییر تجهیزات اینترنت شما در مرکز مخابرات ... به مدت 48 ساعت قطعی دارد "
شما باور می کنید ؟ فقط اینو نوشتم که بهشون بگم خر خودتونید و حتما یه لینک از این پست براشون می فرستم . دوستان کس دیگه ای هم از این اس ام اس ها دریافت کرده یا فقط شاتل جلوی حکومت سر خم کرده و می خواد کاربراش رو خر کنه ؟
"مشترک گرامی در تاریخ 90/03/23 به دلیل تغییر تجهیزات اینترنت شما در مرکز مخابرات ... به مدت 48 ساعت قطعی دارد "
شما باور می کنید ؟ فقط اینو نوشتم که بهشون بگم خر خودتونید و حتما یه لینک از این پست براشون می فرستم . دوستان کس دیگه ای هم از این اس ام اس ها دریافت کرده یا فقط شاتل جلوی حکومت سر خم کرده و می خواد کاربراش رو خر کنه ؟